Dempeplater Porsche bremser

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det fortsatt brukes de kvadrat-typen dempeplate til Porsche, eller er det bare runde som gjelder nå? Mener at det på Etka er avtegnet kvadrat typen foran til 304 på Rs2 som jeg har. Noen som vet møller-pris på disse også?! Greit og vite hvor det er billigst å kjøpe :)

daempfungsblech_9x6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autotuning (Porsche) i Råde er aboslutt billigst her.

De kaster tilogmed 10-15% rabatt på hvis du nevner du er enthusiast og medlemm i VACN (selv om vi ikke får rabatt der..)

 

Ring å sjekk det ut ihvertfall.

 

ang demperplatene ås kan det tenkes at alt er byttet ut til fordel for runde uten at jeg vet noe mer om det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gull bra det! :) Men jeg fikk faktisk 20 % på AutoZentrumSport (Porsche) sist jeg var der. Men det var vel fordi jeg lurte på de 30% som står på nette men som bare gjaldt porsche-klubben sine medlemmer

 

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som selges nå om dagen er av den runde typen.

 

Er ikke så dyrt, ca 450 tror jeg det var for et sett til 4 calippere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som selges nå om dagen er av den runde typen.

 

Er ikke så dyrt, ca 450 tror jeg det var for et sett til 4 calippere.

 

 

Lekkert, da var det oppklart! :) MEN er det noen som har målene på de som sitter bak?!?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan jeg finne fram for deg litt senere idag. Hvis du har de minste calipperne som er på RS2 så skal du ha til 968 CS.

Eller du kan ringe Odd på Autotuning i Råde tlf 69285999 eller 69285998.

 

Han sitter med liste over alle størrelsene og vet hva som er riktig. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe! Har fortiden de små ja, men det hersket litt tvil om dette når jeg var på AutoZentrum. MEN da er jo det ikke noe problem lengre. Handler i Råde fra nå av skjønner jeg : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.