Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at passaten min ikke vil bli skikkelig varm i det siste. Mener jeg har lest at det er tempsensoren som står bakpå toppen som er feilen. Kan noen bekrefte\avkrefte dette? Det er en 1,8T (AEB):confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt merke til at passaten min ikke vil bli skikkelig varm i det siste. Mener jeg har lest at det er tempsensoren som står bakpå toppen som er feilen. Kan noen bekrefte\avkrefte dette? Det er en 1,8T (AEB):confused:

 

 

Er giver til instrumentet det ja trur jeg.. Men sjekka om termostaten virker da? Hadde sjekka den først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du klima kan du gjøre som jeg gjorde i kveld. Klimaen har egen temperatursensor på kjølevannet.

 

Aktivering av diagnose gjøres ved å trykke knappen for resirkulering av inneluft samtidig som man trykker inn pil-opp knappen for styring av luft i kupeen. Står da 1c i displayet. Ved hjelp av temperatur pluss knappen gikk jeg til 51c som er temperatur for kjølevann. Trykket så knappen for resirkulering av inneluft for å lese av verdien. På min viste den 90 grader selv om måleren i instrumentet varierer mellom 60 og 90 grader.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke den viser feil temp. Er ikke skikkelig varm luft i varmeapparatet heller. Får ta ut termostaten og koke den i helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt termostaten du...tipper det funker bra da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.