Anbefalte innlegg

Jeg har nå lett og lett i ganske mange timer og finner virkelig ikke et hull i torpedoveggen jeg kan bruke!

 

Her der det lille jeg har funnet:

06122006127.jpg

06122006128.jpg

06122006129.jpg

Jeg hadde hvert evig takknemlig om noen kunne tatt noen bilder av de hullene man legger strømkabel til anlegg i, jeg finner ikke den hovedkanalen: bh :

 

06122006131.jpg

 

Vis det er den, så er det vel bare å skjære litt vekk av den plasten?

 

Jeg begynner å blir ganske desperat nå, som om noen kunne være så snille å lage noen bilder og en god forklaring ville det vært evig gull!!

 

Håper at jeg får noen svar, takk på forhånd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk på innsiden at du kan bruke den proppen, med tanke på videre kabeltrekking. Lag et snitt i gummiproppa, ikke skjær ut noe. Da tetter den bedre rundt kabelen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende at du blir nødt til å lage et hull, tror ikke bilfabrikkene tar høyde for at folk skal trekke tykke kabler gjennom torpedoen. Jeg var nødt til å lage hull på min Audi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest mange steder om folk som bruker orginale hull i golf 4, bare ikke jeg som klarer å finne dem : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den knotten du har bilde av, det er en lignende i vannkassa, rett under pollenfilteret. der trakk jeg min strømkabel. Om du skrur ned hanskerommet så ser du den oppi der.

 

Skjær hull i knotten og tett med silikon, sikaflex eller lignende :)

 

Lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pollenfilter? vannkassa? kan du utdype? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta vekk plastdekselet under frontruta di. så ser du bedre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimelig sikker på at det sitter en firkant gummisak med ledige plasser over pedalsettet, bare å stikke et lite hull og presse igjennom kabler, men det er ikke for de aller største strømkablene.. La opp strømkabel på bilen til dama, men det var bare til en forsterker så var ikke veldig tykk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert med svar folkens, bare kom med flere steder om dere vet, bilder er supert også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du har bil uten gasswire men med elektronisk gass-spjeld, så har du et hull rett over gasspedalen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM'en din er besvart... ;)

Takker så mye :)

 

Og takk så mye til dere andre også:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.