#1 Skrevet Desember 6, 2006 Har merket dette to ganger. Første gangen, så kom jeg kjørende i 2ndre gir og bremset ned med clutchen inne. Skulle parkere foran en butikk. Før jeg hadde bremset helt ned, hadde motoren dauet. I dag da jeg skulle bremse ned med en bomstasjon, fra andre til første gir, så dauer motoren i det jeg stopper. På de to ukene jeg har hatt bilen har dette skjedd to ganger. Så det skjer ikke hele tiden. Motoren dauer av og til også etter 2 sekunder når jeg starter den for første gang. Hva i heiteste kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2006 min gjorde også det en dag.. men var bare jeg som hadde slurvet når jeg festet kontaktene til TPS.. men siden din bil har dette innebygget i gasspjeldhuset så er nok dette utelukket. Kan være falsk luft som gjør at den stopper, prøv med start gass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2006 Tok å sprayet på med start spray div. steder i nærheten av innsuget og slangene der, men skjedde ingen forandring... Brukte denne: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82864 Eller må jeg bruke en annen type spray? Hvis det var riktig spray, hva i all verden kan årsaken da være? Jeg funderte på om det kunne være at jeg gikk fra 2 til 3 i stedet for 2 til 1, og at motoren kanskje hadde dauet pga. det, men da jeg testet med å gå fra 2 til 3 ved stopp i et buss stopp, så dauet ikke motoren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2006 er vel grei den sprayen.. tro egentlig det beste er å bruke diagnoseutstyr på bilen.. er sikkert noen feilkoder der så hjelper deg med å finne årsaken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...