2007 Porsche Cayenne (facelift)

Anbefalte innlegg

Porsche har sminket Cayenne for 2007. Grunnmodellen vil nå bli drevet av VW's 3.6 liter VR6, som også er kjent fra VW Touareg, og snart VW Passat R36.

 

003.jpg

 

Four years after its debut, Porsche has unveiled the second generation Cayenne, and when it goes on sale from 24 February 2007, a new chapter in the success story of the sports SUV will begin. The new Cayenne models have a powerful and highly distinctive presence, and the styling changes significantly improve aerodynamic efficiency. The headlights are a new, narrowed design and now feature projector-beam units on Cayenne and Cayenne S. Revised front air intakes improve cooling and, as a result, engine performance. The wheel arches are more heavily contoured, and the rear of every Cayenne now includes a diffuser-style apron and new roof spoiler.

 

Les resten av artikkelen her

 

005.jpg

 

006.jpg

 

007.jpg

 

001.jpg

 

002.jpg

 

004.jpg

 

008.jpg

 

009.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt en slik i garasjen : rock :

Utrolig tøff bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en "S" til hverdagsbruk og en "turbo" til helgebruk!

 

Tar du sjekk? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne faceliften ble veldig pen ja:)

 

Skulle gjerne hatt to slike i garsjen, uansett om det er plass eller ikke;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så krem biler detta (men jeg blir like forbanna hver gang jeg tenker på fattern som var på nippet til å kjøpe den men kjøpte en vw sharan istedet : bh : (ja han hadde hatt råd..))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, Per.

Med de bildene har du satt prikken over i'en på en allerede bra dag:)

Synd å si det, men i mine øyne finnes det ikke en VW eller Audi som kommer i nærheten engang....:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel det er en utrolig fet trio som lever i tyskland nå ja, cayenne, touraeg og q7. alle sammen fete store deilige biler! turboen ser jo skikkelig slem ut nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger tydligvis ikke strømmen jeg, synnes rett og slett disse Porsche Cayenne er noe finne jeg. Ikke at jeg ikke ville ha tatt i mot hvis jeg fikk en, men det er mange andre biler jeg ville ha kjøpt før. Er vel også for "ung" til ha sansen for sånne SUV.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes den ser mye bedre ut nå, enn hva den første modellen gjorde, men jeg foretrekker fremdeles Touareg's design over denne. Syns rett og slett Touareg ser penere ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med Per, og Hp.. Liker ikke Cayenne i det hele tatt, Toareg er penere, (mye penere) den er også penere enn Q7, så den er nevnt og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cayenne ble litt finere nå, men jeg synes nok at Q7 er penere å se på. Mange meninger om fronten på Q7, men jeg synes at fronten på Cayenne rett og slett er stygg. Blir nesten irritert når jeg ser den, for jeg får aldri helt taket på hva som gjør at den er stygg heller... Men for all del, jeg hadde ikke skammet meg om jeg hadde eid en Cayenne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha prøvd de fleste SUV'er som er på markedet det siste året så står Porsche Cayenne Turbo igjen som den klare favoritten. Skyvet i den bilen er helt uvirkelig i forhold til størrelsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde nok aldri kjøpt en Cayenne pga utseende og er enig med Per at Touareg er penere, mens Q7 derimot er fryktelig mye styggere enn de begge :P Men for all del, jeg kunne VELDIG godt tenkt meg både Cayenne, Q7 og Touraeg men det er overhodet ikke pga utseende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nye cayenne banker både touareg og Q7!

Bra oppdatering, nydelig bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bekjent av meg hadde en slik en kort stund før noen var å hentet den :)

Kan vell ikke kalle dette kjedelig eler stygt, er jo så rått som det går ant å få det. Han hadde også turbo oppgraderingen fra Rüf så den flyttet ganske greit på seg.

 

techart-magnum-02.jpg

techart-magnum-07.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns også Touareg er MYE finere enn Cayenne. Det er et eller annet med designet på denne porschen jeg ikke liker helt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vell ikke kalle dette kjedelig eler stygt, er jo så rått som det går ant å få det. Han hadde også turbo oppgraderingen fra Rüf så den flyttet ganske greit på seg.

 

Den du har sakset bilder fra var fet, men de bruker ikke å være rigget sånn heller, så min tanke om utseende er original, så det er sagt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.