#1 Skrevet Desember 6, 2006 Har nettopp fått nybilen, og den har hatt service å sånn før jeg fikk den utlevert, men forhandleren har glemt å nullstille service indikatoren i speedometeret. Dette er sikkert pga. at de ikke har vist hvordan det gjøres siden servicen er tatt hos en Chrysler/Dodge forhandler. Kan noen forklare meg kjapt hvordan jeg gjør det selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2006 trodde man måtte bruke vag com eller vas..for å få den nullstillt jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2006 jeg fikk nullstilt speedoen på Golfen min, så jeg tenkte at det kanskje gikk på denne også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2006 Diagnoseapparat må til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2006 ok, da gidder jeg ikke stresse.. får ta det engang jeg har mulighet til det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...