#1 Skrevet Desember 7, 2006 Som topic sier, går felgene inni calypper el. lign. ved innpress 45? Vil ha banefelger til neste år, og har kommet over 7,5 17" felger med 45 ET.. I dag har jeg 30 innpress liksom, ikke akkurat samme familie.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2006 Tror ikke jeg ville kjøpt disse var jeg deg. Felgen vil bli stående veldig langt inne i buen, vil se helt døll ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2006 Vet det, men spørsmålet var ikke om det så fett ut eller ei, var om det tok i Har 9 toms bredde nå, med ET 30 så da er vel det tegn, på hvordan jeg vil bilen skal se ut Lurte på å evt. space de ut da, men da blir det mye jobb mellom banekjøring og utstilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2006 Noen felger går, andre ikke. Man må bare prøve og se. Har sett felger med ET45 som går og som ikke går. Bak er det ikke noe problem, men foran kan det ta i caliperen om designet er "feil".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2006 Vet det, men spørsmålet var ikke om det så fett ut eller ei, var om det tok i Har 9 toms bredde nå, med ET 30 så da er vel det tegn, på hvordan jeg vil bilen skal se ut Lurte på å evt. space de ut da, men da blir det mye jobb mellom banekjøring og utstilling Jeg kan jo se at du er litt over middels interissert i hvordan bilen din skal ta seg ut. Var derfor jeg mente at dette ikke ville være noe for deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2006 Blir ikke så helt galt faktisk, Le mans felgene mine har 42/45et. Bruker bare spacere framme, men jeg kunne vel akkurat klart meg uten, men da så det selvfølgelig ikke helt riktig ut, men med spacer blir det helt greit. Hadde vel bekymret meg mest over kjøre egenskapene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2006 Blir til å kjøpe noen felger som bygger mer ut, hvis jeg skal fortsette å stille ut på treffene vil jeg gjerne at byttet skal gå kjapt, og veigrep på banefelger er jo en smule vesentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2006 Jeg kan jo se at du er litt over middels interissert i hvordan bilen din skal ta seg ut. Var derfor jeg mente at dette ikke ville være noe for deg... Neida, gir blaffen i utseende blitt en tosk på det der gitt, pirk er kjipt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...