#1 Skrevet Desember 7, 2006 Tirsdag 12. des møtes vi for å diskutere litt mer om vintertreffet, samt fordele litt arbeidsoppgaver. Ser gjerne at at så mange som mulig kan møte. Peppes klokka 1900? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2006 Ich heise Jørgen, ich will ze be der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2006 Bare for styret eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2006 Jeg kommer også! Regner med dette er for alle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2006 Dette møte blir for alle da vi trenger all den hjelp vi kan få for å få dette i boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2006 Passer tidligst kvart over 8 for meg. Har jobb til 8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2006 Vi bynner kl 19. Da bestiller vi mat å prater drit, som vanlig. Vi blir sittanes til ca 2130 tiden. Så visst du kommer kvart over 20 så har du ikke gått glipp av mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2006 God morgen Jeg sov søtt når dere ringte Slenger dere ut et referat eller.no sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2006 jeg måtte jobbe overtid, så var ikke ferdig for kl. 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...