#1 Skrevet Desember 7, 2006 Hei alle sammen, hadde tenkt meg en tur på vintertreffet i februar. I den anledning lurte jeg på hva som er den beste smøringa. tenkte jeg skulle koste på coupe`n ei skikkelig bra olje. noen forslag? Kjører en org 86 coupe quattro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2006 sjekk oljelageret.no. de har det vi trenger. german technology for german technology. har brukt Titan oljer de siste årene og er meget fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2006 Jeg har brukt alt fra Biltema via Esso og Statoil til Valvoline og Castrol i min Cq, og syns de har fungert like greit alle sammen. Jeg bruker syntetisk olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2006 Jeg kjører nå kun på Liqui Moly. Kvalitetsolje som oppfyller og overgår følgende normer: API - SJ - CF.ACEA - A3-98, B3-98, VW 500.00, 505.00, Mercedes Benz 229.1. Testet og godkjent for Turbo og Katalysator. Selges på clas ohlson bl.a. og den er BRA!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...