Anbefalte innlegg

Kan jeg bruke den orginale manifolden min om jeg bytter til K04 turbo?

Evt. andre deler som må skiftes...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker fint det, men anbefales å kjøpe manifold med bedre flow etter det jeg har hørt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker mer enn godt nok med den originale manifolden :)

Men selvfølgelig så er det jo bedre å bytte, men funker godt nok til K04..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er "bolton" kun innmaten som er foskjell på K03 og K 04

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar:)

 

Dette høres veldig bra ut! Høres faktisk ut som jeg må invistere i ny turbo: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk bare at flensene på turbo til rettstilt og tverrstilt motor er forskjellige

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk bare at flensene på turbo til rettstilt og tverrstilt motor er forskjellige

 

Det er forsåvidt turboene også.. Den til tverrstilt har en lang "svanehals/tut" på trykk siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk bare at flensene på turbo til rettstilt og tverrstilt motor er forskjellige

 

 

Det er forsåvidt turboene også.. Den til tverrstilt har en lang "svanehals/tut" på trykk siden.

 

Dette har jeg lagt merke til, så det skal jeg passe på. Er mangle på ebay som skriver at turboene de selger passer til både tverrstillt og langsmontert motor: dum : men det stemmer jo som sagt ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg lagt merke til, så det skal jeg passe på. Er mangle på ebay som skriver at turboene de selger passer til både tverrstillt og langsmontert motor: dum : men det stemmer jo som sagt ikke...

 

 

Hehe,det har jeg lagt merke til også. :D

Er ikke alle som er like "oppegående" der har jeg funnet ut.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.