#1 Skrevet Desember 8, 2006 Heisann, for en tid siden dukket det opp en feil med blinklysene bak på bilen. Lettest å forklare med noen filmsnutter fra mobiltelefon. Får bare unnskylde kvaliteten Sjekk linken for hodebryet... http://dl025.filefactory.com/dl/f/b207d7/b/5/h/8066af97b5ff4b14/ (om denne ikke virker så kan jeg godt sende på mail da jeg ikke har andre plasser å legge den) Det jeg har gjort er å pusse ned jordingen ved sikringsboksen og i motorrommet samt kontaktene på baklysene. Da ble det bedre ca. ei uke... så kom det tilbake og forsvant igjen etter en dag. Vært bra en måned nå, før det plutselig kom tilbake. Alt virker fint i fronten, men lurer på om jeg så antydning til fusk på sideblinkerne. Derfor utelukker jeg egentlig relefeil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2006 bumpetibump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2006 kan du ikke bare tenne på bilen så slipper du feil i ledningsnettet ? tipper på jordingsfeil, men skyt ikke meg om det er feil ps. fiks signaturen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...