#1 Skrevet Juni 15, 2004 Skal bytte bremsene bak på bilen min. Noen som har forslag til bra skiver og klosser? Lurte litt på EBC skiver, vil ihvertfall ha noen som er borra og slissa.. Hvor er dette billigst? Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2004 mekonomen selger ebc, hvordan de er prismessig vet jeg ikke. http://www.kollevold.no selger også borra\slissa skiver og bedre klosser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2004 Trondheim Clutch og Brems har også dette. Synes de har bra priser også, han som driver er selv crosskjører. Tror de har avdeling i oslo også. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2004 Takker for svar.. Ringte Kollevold idag, og hørte på Black Diamond. Blir nok det jeg går for.. Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...