Fløyte (signalhorn) fungerer ikkje og vindusviskertrøbbel? (A100 C4)

Anbefalte innlegg

EDIT: nytt spørsmål i post nummer 6

 

Har skrudd av det mesta ved rattet i kveld. Måtte bytta hendlane til fjern og nærlys pga at fjernlys ikkje tente når det skulle.

 

Eg har skrudd av alt rundt rattet og satt i den nye delen. Skrudde deretter alt isammen igjen slik det var frå før av. Men nå fungere plutseligt ikkje fløyta:(

Eg har sjekka at alt står på plass men det kommer ikkje eit einaste pip. Har og sjekka sikringen men den var heil og fin.

 

Noken som har eit tips til ka eg har vore borti siden den ikkje vil virka?

 

Link til lys hendel problemer viss det er noken som har samme problem på sin C4.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=599041#post599041

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du 100% sikker på at den virka før du bytta delene?

Du kan kanskje ha bøyd, eller knekkt den stiften som ligger inn mot sleperingen. Mål på ledningene som går inn på fløyta om du har spenning der, er det det så er det fløyta som er defekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du 100% sikker på at den virka før du bytta delene?

Du kan kanskje ha bøyd, eller knekkt den stiften som ligger inn mot sleperingen. Mål på ledningene som går inn på fløyta om du har spenning der, er det det så er det fløyta som er defekt.

 

Tja, er jo ein mulighet at fløyta kan ha slutta å virka litt tidligare, men det må vera nå innen dei siste dagane i såfall.

 

Får måla litt i morgon om det er noke spenning.

 

Er det dyrt med ny fløyta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, har du sjekket at du ikke har nappet av den lille ledningen på oversiden

av rattstammen?

 

Er vel et gult kontaktdon som skal på et kontaktøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, har du sjekket at du ikke har nappet av den lille ledningen på oversiden

av rattstammen?

 

Er vel et gult kontaktdon som skal på et kontaktøre.

 

Ja er ganske sikker på at eg satt alt i. Men får skru opp alt igjen i måro å sjekka. Var litt dårligt med lys når eg holdt på med detta i ettermiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då fungere alt på lys hendelen og fløyta skriker som aldri før.

 

Men, så kommer neste problem.

På vindusviskeren er det 4 innstillinger.

1- eit hakk ned så visker den ein gang.

2- eit hakk opp så visker den 1 gang med eit opphold før den visker igjen.

3- to hakk opp, konstant visking i roligt tempo.

4- tre hakk opp, konstant visking i turbo fart.

 

Det er på punkt 2 eg har problemer. Når vindusviskeren settes på så ser eg tydligt at motoren slite med å bevega viskerane opp og ned vinduet. Det stopper ikkje opp men går veldig seint og andre ganger hakker det. Men plutseligt fungerer den heilt fint ei lita stund før eg merke at den begynner å slita igjen. På dei andre punkta så fungerer det som det skal og det er ingenting galt med det.

 

Så då er spørsmåla:

-Må eg skifta hendelen for vindusviskaren?

-Kan det væra dårlig kontakt på den delen som styrer punkt 2?

-Siden dei andre punkta fungerer så er det vel ikkje noke galt med vindusviskermotoren eller sikringar/rele å sånt?

 

Trenge bare eit svar så eg kan vera sikker, så får eg få tak i ein brukt hendel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.