Anbefalte innlegg

Da har jeg prøvd å rense isv idag, med rødsprit som anbefalt.

 

Skal den være tett mellom de to rørene? Ikke gikk rødspriten gjennom, og ikke kom det ut noe møkk. Ble mest fristet til å sitte i kjellern og drikke av flaska istedet...

 

Hvordan gjøres dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett flaska mot munnen, bøy hodet bakover. Svelg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde det, men det hjalp liksom ikke på isv'en.. :)

 

Noen andre? Seriøse? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igang Sveive Ventilen?? :D

 

Nei ærlig talt, jeg vet ikke.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble jo bare en tulletråd. :D

 

Slikt som skjer når folk har fått forum-abstinens dette.. : ja :

 

ISV er tomgangsregulatoren eller hva jeg nå skal kalle det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skal ikke være tett. Leste et sted om å sette i kontakten eller strøm eller noe for å få "Tingen" inni til å bevege seg i rensestoff, men hvor har du fått rødsprit fra? kjøp deg en spray med forgasserrens og bruk den. etterpå kan du drikke rødspriten for god innsats.:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda bedre enn både rødsprit og forgasserrens er elektronikkrens, da denne inneholder smøremidler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Enda bedre enn både rødsprit og forgasserrens er elektronikkrens, da denne inneholder smøremidler.

 

Eller omvendt.. ;)

Elektronikkrens er ment å skulle fjerne alt av fett, så en runde med forgasserrens, etterfulgt av en dæsj 'wunder-WD40' så bør det bli bra.

Har ellers liten tro på at rødsprit (etanol) klarer å løse opp det støffet som er i ISV'n, da heller noe oljedestillat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.