#1 Skrevet Juni 15, 2004 Da har jeg prøvd å rense isv idag, med rødsprit som anbefalt. Skal den være tett mellom de to rørene? Ikke gikk rødspriten gjennom, og ikke kom det ut noe møkk. Ble mest fristet til å sitte i kjellern og drikke av flaska istedet... Hvordan gjøres dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2004 Sett flaska mot munnen, bøy hodet bakover. Svelg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2004 Prøvde det, men det hjalp liksom ikke på isv'en.. Noen andre? Seriøse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2004 Igang Sveive Ventilen?? Nei ærlig talt, jeg vet ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2004 Dette ble jo bare en tulletråd. Slikt som skjer når folk har fått forum-abstinens dette.. ISV er tomgangsregulatoren eller hva jeg nå skal kalle det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2004 det skal ikke være tett. Leste et sted om å sette i kontakten eller strøm eller noe for å få "Tingen" inni til å bevege seg i rensestoff, men hvor har du fått rødsprit fra? kjøp deg en spray med forgasserrens og bruk den. etterpå kan du drikke rødspriten for god innsats. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2004 Enda bedre enn både rødsprit og forgasserrens er elektronikkrens, da denne inneholder smøremidler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Enda bedre enn både rødsprit og forgasserrens er elektronikkrens, da denne inneholder smøremidler. Eller omvendt.. Elektronikkrens er ment å skulle fjerne alt av fett, så en runde med forgasserrens, etterfulgt av en dæsj 'wunder-WD40' så bør det bli bra. Har ellers liten tro på at rødsprit (etanol) klarer å løse opp det støffet som er i ISV'n, da heller noe oljedestillat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...