#1 Skrevet Desember 8, 2006 Noen som hvet ca pris på el. vindusheis framme på sjåførsiden på en 99 model Passat 1,9 tdi? Pris hos møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2006 kjøpte for ca 1 år siden til min, er hele alu plata i døra med hele mekanismen på. Tror den kosta ca 1700-1800 kr, håper jeg ikke er på villspor:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2006 det var uten motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2006 ingen andre som har handlet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2006 det var uten motor? Det var u/motor ja, men den er grei å flytte over, mulig jeg kan ha en motor liggende, hvis den ikke har gått på dynga..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2006 vindusheisen min står bom stille... men det klikker i motoren når eg trykker på knappen til vindusheisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2006 wiren er nok av, det var den på min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2006 Samme probleme hadde jeg på TTen, kosta 1500,- hos Møller.. men da var fjæra hvor wiren sitter gått. eller plasten rundt fjæra. måtte bytte hele greia med wire og alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2006 Tror det stemmer bra med ca 1500kr. Byttet på passaten min for en stund siden. Vinduet mitt stod også helt bom fast. Bare tikkelyder når jeg prøvde å rulle det ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2007 Har nå fått dette problemet på min passat. Har en stund hatt litt ulyder som minnet om småstein mot glass. Jeg trodde naturlig nok at det var kommet seg noe småstein ned mellom rute og dør. For noen dager siden fikk jeg ikke lenger åpnet/lukket vinduet, og lyden høres ut som en sliten wire som skraper mot noe. Er dette et kjent problem på disse bilene? Jeg hadde for ikke lenge siden bilen inne hos møller skadeservice i forbindelse med innbrudd, og da flekket de litt samt byttet håndtak. Kan det være at de har rotet det til når de har byttet håndtak? Lyden av "småstein" kom bare noen uker etter at jeg fikk tilbake bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 31, 2007 Kjøpte for ombygging el.vindu til min 99-passat stv. ca. 700,- (begge sider inkl.motor) brukt på ebay.de... verdt å sjekke ut!!! vet det ligger til dørene foran også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2007 wiren er nok av, det var den på min:) Jeg hører motoren går, men det kommer bare noen grufulle lyder. Hva byttet du? Må jeg bytte motor og masse mekanikk, eller holder det med ny wire? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 13, 2007 Noen som hvet ca pris på el. vindusheis framme på sjåførsiden på en 99 model Passat 1,9 tdi? Pris hos møller send PM til Heine Matre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2007 noen som veit pris på dette ? fins det u orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 11, 2007 Prøv heller å få tak i et repset enn hele plata, da slipper du unna med bare 400,- hos møller Repset skal bestå av wiresystem + 2 klips for vindu. Dette var for bora så tviler på at det er den store forskjellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 11, 2007 får ringe møller i måren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 12, 2007 Jeg hører motoren går, men det kommer bare noen grufulle lyder. Hva byttet du? Må jeg bytte motor og masse mekanikk, eller holder det med ny wire? Jeg slapp å fikse dette selv. Skadeavdelingen i tønsberg tok det på reklamasjon Jeg tror jaggu Møller prøver å rette opp enkelte intrykk og dårlige rykter. Håper det, for det var på høy tid. Fikk jo et brev for litt siden også, der de sier at de er lei seg for den dårlige servicen de har prestert i det siste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 12, 2007 Prøv heller å få tak i et repset enn hele plata, da slipper du unna med bare 400,- hos møllerRepset skal bestå av wiresystem + 2 klips for vindu. Dette var for bora så tviler på at det er den store forskjellen. Da ble jeg lurt når jeg skiftet på min bora, "ånei, finnes ikke noe repsett, må kjøpe hele jævla driten!" TAKK til møller på lillehammer.... Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 12, 2007 Da ble jeg lurt når jeg skiftet på min bora, "ånei, finnes ikke noe repsett, må kjøpe hele jævla driten!"TAKK til møller på lillehammer.... Chr Dem prøvde å selge meg hele plata, men jeg hadde gjort litt research på nett først så jeg viste at det fantest et repset. Så etter litt knoting og leiting så "fant" de plutselig et repset i delekatalogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...