#1 Skrevet Desember 8, 2006 Plages med at facelift-lykta mi, ikke sitter ordentlig fast. Omtrent uansett hvordan jeg skrur den fast, så driver lyset å vibrerer når jeg kjører i homper. Svært irriterende, og kan da ikke være bra for xenon-pæra? Eller? Noen andre som har vært plaget med lignende? Lurer på om man kan legge noe rundt lykta, men hvordan blir det med justering da? Takker for svar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2006 På enkelte bilmodeller er det mulig å montere en støttevinkel under lyktene for å hindre vibrasjon. Sjekk med Møller om det kan leveres til den bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2006 Det var ikke dumt! Skal høre med dem på mandag i såfall. Takk skal du ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2006 Er det selve lyktehuset som vibrerer, eller innmaten (reflektorene)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2006 Jeg har en Passat 3bg med en vibrerende lykt, selve lykta mener jeg. Den høyre. Sjekket med lokalt verksted, Gumpens auto Lyngdal i vest agder. De hadde aldri hørt om noe slikt kit. De pleide bytte lyktene: eek : Noen mener en kile må til, og noen mener en vinkelbrakett må til. Noen som har delenummer til slikt? Sløvt at ikke VAGforhandler kjenner til dette:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2006 Nei, er nok hele lykta. Høyre side. Å bytte lyktene er ihvertfall helt meningsløst, kan jo lika godt ha samme problem på dem. Skal prøve å undersøke om sånne vinkler. Det hørtes jo ikke dumt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2006 Har hørt snakk om både vinkelbraketter og kiler. Men disse kjenner ikke VAGverkstedet mitt til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 10, 2006 ligger ikke noe inntil lykta på baksiden? På min hadde jeg problemer med risting i ene lykta og det viste seg at var den slangen mellom luftfilteret og turbo som lå inntil lykta.. Da motoren vibrerte eller flytta seg litt vibrerte lykta.. bare et forslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 11, 2006 nei, tror slangen går klar av lykta mi.. er bare så j**** irriterende at lyset vibrerer når man kommer i små humper! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...