#1 Skrevet Desember 9, 2006 For de som er ute og kjører idag så ta en tur innom. Hadde vært kult om noen hadde kommet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2006 Kanskje jeg kommer en tur med den gromme mazdaen! Får se hvordan formen er i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2006 Greit det, du ser meg om du kommer ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2006 Godt oppmøte som alltid... hehe:o Men som nevnt tidligere, er jo trossalt vinterstid nå. Folk har parkert bilene for vinteren og startet på nye prosjekter! Tråd stenges/slettes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2006 var det noen der i det hele tatt? lå i går kveld med feber, så derfor drøya jeg den turen til porsgrunn.. Er nok bedre å satse litt mere neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2006 Var en svett bimmer som sto der.... satser litt mer til SOmmeren ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2006 Hadde jeg vist om dette skulle jeg tatt med meg 3 Coupe`r opp en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 10, 2006 Hadde jeg vist om dette skulle jeg tatt med meg 3 Coupe`r opp en tur. Ser deg forresten stadig vekk Christian i den svarte coupeèn din. Tøff den! Er det 2.3 quattro eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2006 Ser deg forresten stadig vekk Christian i den svarte coupeèn din. Tøff den! Er det 2.3 quattro eller? Møtte deg seinest ved Cocheplassen her om dagen mener jeg. Er en 2.3 Q en så lenge: smil : Driver å samler sammen biter så det kan bli en 2.2 med pustehjelp. Mangler igrunn det viktigste... motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...