Anbefalte innlegg

Noen som har tips til firma'er eller folk i østfold/oslo området som plansliper topper? Skulle ha slipt min 3b topp.

 

Takker for svar :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ski motorverksted. Flinke og raske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor lang tid ca de bruker og hvordan ventelistene dems er? Eller klarer de stort sett å ta det på dagen hvis man ringer på forhånd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På BMW verksted i Sarpsborg sliper dem topp billig, tar alle merker, men husk bare å demontere toppen helt fullstendig for deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor lang tid ca de bruker og hvordan ventelistene dems er? Eller klarer de stort sett å ta det på dagen hvis man ringer på forhånd?

Utelukkende plansliping er en enkel og rask jobb. Jeg har flere ganger opplevd å levere på morgen og at det er klart ila dagen på Ski motorverksted. Er noen år siden jeg sammenlignet prisene med Oslo Sylinderservice og da var Ski motorverksted rimelige. Etter internetts tid tror jeg de fleste har relativt like priser, så skal du ha det rimeligere så er det fordi du er god til å prute eller er god kunde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.sylinderservice.com i Oslo gjør jobben for deg flinke folk der:)

 

Takk:)

 

Kan godt fikses på dagen, men en fordel å ta en tlf først sånn at man veit hva man har med å gjøre....en del topper som må tømmes for ventiler før plansliping, og da tar det litt ekstra tid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, noen da som vet om 3b toppen må tømmes for ventiler?

 

Var en tur innom ski motorverksted i stad å fikk beskjed om leverte jeg på morgenen skulle den være ferdig i løpet av dagen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, noen da som vet om 3b toppen må tømmes for ventiler?

 

Var en tur innom ski motorverksted i stad å fikk beskjed om leverte jeg på morgenen skulle den være ferdig i løpet av dagen :D

 

Innsugsventiler må ut før planing:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. Da får jeg prøve å ordne med det. :) Takker så meget for svar folkens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hva med Sarpsborg motorverksted f.eks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.