#1 Skrevet Desember 9, 2006 Skal skifte radiatoren til varmeaperatet på 80.. har tatt ut dasjborde osv.. men så e det noen deksler som eg ikke får av .. bak de dekslene ligger den.. Hvordan får eg av de dekslenede sånn eg kommer til radiatoren... Noen som kan hjelpe.. ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2006 Deksler? Kan ikke huske at det var noen deksler der når jeg skiftet varmeregister på min gammelbil Jeg synes å huske at jeg løsnet hele "varmeapparathuset" (festet med ett par skruer til torpedoveggen), for så å trekke ut varmeregisteret (sitter vel på den siden som er nærmest fører). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2007 Jeg driver med akkurat det samme, jeg får ikke løsnet viftehuset. Jeg har aircondition, men sliter noe j. med å få det ut. fatter ikke at de kan lage det så dumt. er jo så mye jobb for å få ordnet en liten sak som det. Noen tips om hvordan jeg får det ut? mulig jeg har glemt noen skruer da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...