radiatoren til varmeaperatet( 80 b4)

Anbefalte innlegg

Skal skifte radiatoren til varmeaperatet på 80.. har tatt ut dasjborde osv.. men så e det noen deksler som eg ikke får av .. bak de dekslene ligger den.. Hvordan får eg av de dekslenede sånn eg kommer til radiatoren... Noen som kan hjelpe.. ????: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deksler?

Kan ikke huske at det var noen deksler der når jeg skiftet varmeregister på min gammelbil : klø :

Jeg synes å huske at jeg løsnet hele "varmeapparathuset" (festet med ett par skruer til torpedoveggen), for så å trekke ut varmeregisteret (sitter vel på den siden som er nærmest fører).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver med akkurat det samme, jeg får ikke løsnet viftehuset. Jeg har aircondition, men sliter noe j. med å få det ut. fatter ikke at de kan lage det så dumt. er jo så mye jobb for å få ordnet en liten sak som det. Noen tips om hvordan jeg får det ut? mulig jeg har glemt noen skruer da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.