#1 Skrevet Desember 9, 2006 Jeg var nett ute og skulle kjøre litt, og plutselig begynte ESP lampa, ((!)) lampa, og ABS lampa å lyse. jeg stoppet bilen og startet den igjen. Ingen ting lyste mer enn normalt da. Det virket ikke som noe streiket når lampene begynte å lyse. noen som har ide om hva det kan vere ? Har forresten ikke skjedd før det her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2006 Har en kamerat dær det skjedde det samme med hans bil. Viste seg ved en prognosetest at det var en lamdaføler som var defekt. Du får stikke innom ett vw verksted så skjekker di det kjapt ut for deg symptonene du har hatt. Regner med det er vw golf du kjører ut ifra bildet i profilen din?! Mvh. Kjell Edvin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2006 Ja, jeg kjører en golf 4. 99 modell. hva er egentlig en slik føler? og hvor mye koster det å få byttet den sånn ca? er det noe man kan gjøre selv? har ikke symptomene nå lenger. var bare en gang i går det skjedde, og etter har jeg ikke sett det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2006 blir nesten litt flau her, men jeg skulle gi starthjelp til en traktor i dag morres, og da viste det seg til at pluss på batteriet satt løst.. håper det bare var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...