#1 Skrevet Desember 9, 2006 lurte bare litt her,i 90 quattroen jeg har så sperrer den ikke før på 7500 o/min,mens i coupen sperrer den på 6300ca. noen som har noe ide hvorfor? 7500 er jo laangt inn i rød sone. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2006 Skal sperre på ca 6500 tror jeg. 20v ved ca 7200. Sikker på at turtelleren din er riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2006 ikke noe som tilsier at det er noe galt med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2006 Så vidt jeg vet er det vel tenningsmodulen som styrer dette, kanskje den er noe defekt? Spiller vel egentlig ingen rolle, for jeg regner med at du ikke drar den til 7500 hver dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2006 spiller ikke rare rollen igrunn,blie bare litt overraska da jeg var ute å kjørte på litt her tidligere i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...