#1 Skrevet Desember 9, 2006 Heisann Har nå fått symptomer på min bil som tilsier at jeg har et coil problem... Begynt å lugge å nappe litt når jeg belaster motoren på høyt gir og lavt turtall ( ca 2000-2500 omr). går greit når jeg ikke gir for mye gass. Motoren er en 1,8T med motorkode AWT ...Vært borti dette før på mine 2 tidligere biler .. (s2 aby og s4 aan ) Kan man da med VAG-COM lese av hvilken coil det da er problemer med ? Lønner det seg kanskje da og bytte alle 4 ? med f.eks disse fra 034motorsport http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_61&products_id=116 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2006 Hei, har du fått sjekka hva feilen din er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2006 Feil på coil på disse pleier å registreres i feilminnet. Teksten på VAS apparatet hos VAG er omtrent: Forbrenningsutsettere syl. x alt ettersom, registrert. I tillegg pleier div andre feil også å dukke opp som følge av for feit blanding etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...