#1 Skrevet Desember 9, 2006 noen som vet om det er noe spes som skal til for å løsne på endeledd på styrestaget på S2 coupe???? sitter nøe grønnjævlig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2006 ta det ut og sett det i skrustikke. Varm, skru, bann... i ca 4 timer så løsner den... gjorde det på min 90q... kjøpte nytt stag på andre sia... møkkajobb:rolleye: edit: du vet vel at den ene sia er linx? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2006 ta en svær hammer og deng til der hvor endeleddet sitter i, da løsner det som regel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2006 tror kansje jeg misforsto... skal du stille hjulstillanga? da er det ovenfor det jeg gjorde... vist su skal løsne det fra fjærbeinet kan du bruke en avtrekker fra biltema: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82510 brukte den og det var veldig greit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2006 ta en svær hammer og deng til der hvor endeleddet sitter i, da løsner det som regel bare ikke deng på gjengene... been there done that: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2006 nei ikke gjengene i det hele tatt men der hvor konen på endeleddet er satt nedi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2006 Må bare banke og banke til det løsner, eller bruke avdrager,evnt varme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...