#1 Skrevet Desember 9, 2006 Dette har vel vært oppe en del ganger før. Har også brukt søkefunksjonen men det er vanskelig å finne riktig. Hva trenger jeg for å få 5x112 på Type 85 sedan quattro? Har en 90 quattro type 89 stående hjemme. Er mulig det kan brukes noe fra denne. Dette er vel typen med delte fjørbein. Hadde gjort seg med en kort og grei beskrivelse av hva som trengs foran og bak. Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2006 Har hørt at det passer bolt on fra disse 90 og S2: klø : Geir Tony Strand har gjort dette på sin 90 Quattro. Quoter fra tråden hans for å slippe så mye frem og tilbake, om det går bra:rolleye: Hei Har hatt 2 oppsett med 5 bolt understell på UR90'en så dette har jeg forsket endel med! 2005: Framme: Urquattro fjærbein med urq calipere, spindel og akslinger Bak: Orginalt 90 fjærbein med 100 quattro spindel, resten org fra 90 som drivakslinger tec urq og 90 er like bak utenom spindel som 5/112 mot 90 som er 4/108 2006: Alt av fjærbein, nav, travers, styrestag etc fra audi s2 coupe. satt sammen med kw coilovers, powerflex og 993 biturbo calipere. s2 drivakslinger bak og blanding framme for og få lengden til og være riktig. Håper du blei litt klokere på det med 5 bolt på 90 quattro:) Om ikke er det bare til spørre! ________________________________________________________________ Grunnen til at jeg byttet til s2 understell var pga jeg ikke var fornøyd med hvordan bilen med urquattro drivlinje lå på banen, + at bremsene var for dårlig:( Hadde da slissa 276mm urq bremser, koni og senkesett. Bilen hang på som en båt. Så s2 er det bolt on med største rs2 bremser, kw coilovers + s2 har stab stag bak som urq ikke har! Så det er stOOOr forskjell på hvordan bilen er i år med s2 mot urq i fjord;) Ikke mye jobb, det er jo bolt on alt sammen( så og si) Men urquattro drivlinje/bremser holder i masse vis til gata. Så har kosta på masse kr for og kjøre på banen et par ganger på sommeren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...