Anbefalte innlegg

Finnes dette? I så fall, hvor? Og er det mulighet for å få det godkjent? Har for høy ET, så jeg er avhengig av min. 3mm, men det er i hovedsak for å få hjulene ut mot skjermkanten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da problemet kommer... Hvor bred kan de være...? Siden jeg har for høy ET, minker jo sporvidden, men jeg vet ikke med hvor mye... Dumt å legge seg til med en tommestokk også... :P Hvordan kan jeg finne ut det da? Noen enkel måte å måle sporvidden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R sine spacere er med TÜV papirer og er veldig bra kvalitet. Du skal få godkjent spacere så lenge du har papirer på at det går på din type bil. Akkurat som med felger, der du kan ha mer enn +/- 15 i forhold til Org ET så lenge du har papirer på at det er godkjent fra TÜV.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste opplysninger jeg har mht spacere er at det blir godkjent sålenge hensikten med spaceren er å få korrekt innpress. Har du felger med feil innpress vil de ikke bli godkjent, men med spacer og dermed riktig innpress er det ok. Om spacerne må være tuv godkjent veit jeg ikke, men det kan man vel i grunnen regne med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fått godkjent 15 mm spacere på biltilsynet.

Så jeg låner denne litt. er det noen som veit hvor de har 15 mm spacer til audi da mine tok kvelden etter å ha kjørt med løst dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med denne karen:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9206724

Å finne riktig tykkelse på spacere er i grunnen nokså enkel matematikk.

Tykkelse på spacere = innpress på aktuell felg - originalt innpress

Dette bringer sporvidden tilbake til originalt.

I tillegg kan du endre sporvidden 15mm på samme aksling.

Dvs. du kan legge til 7,5mm på regnestykket over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.