#1 Skrevet Juni 16, 2004 Ja dere som er gode på å granske bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2004 Var ikke så lett å se, men jeg tipper 19". Ser ut som Sportec felger. Her er et til bilde av den samme bilen. Edit: Det ER Sportec felger. Mono heter de. Pene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2004 Det er vel slike som vår venn Walter Widmer har på RS4`en sin, mener jeg å huske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2004 Det er nok nesten helt sikkert 19".. Bakfelgene ser rimelig breie ut og det breieste enn får i 18" Sportec Mono er 8,5 mens i 19" får en også 10" så jeg vil absolutt tippe at det er 10x19" bak på den bilen ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2004 helt korrekt Mattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...