#26 Skrevet Februar 10, 2007 jammen det går fint isåfall men tar du å hører ut om det sånn for sikkerhets skyld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 11, 2007 Før dette tar helt av så koster det 500kr dagen for leige av den lakkboksen det er snakk om. Bilen kan pusses ned i lokalet men da 500kr dagen da også. Har 50l kompressor men ikke skikkelig sprøyte. Dette kan jeg låne vekk viss han som lakerer bilen synes det er godt nokk. Disel til varmeren på lakkbokksen bør vell lakerer/eiger av bil og sponse viss han vill best mulig resultat. Viss det det er aktuelt og lakkere bil så kan du/dere ringe meg på 97499123 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 11, 2007 takk for informasjonen jobber du der lakkboksen står eller? er det deg eg må snakke med visst eg skal lakke bilen der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 11, 2007 Er jeg som har lokalet. Men leiger det sammen med noen kammerater. Så har ansvaret for det meste Er fult mulig og lakke en bil der, men jeg er ingen lekarer hehe. Er 500kr dagen for og lakke en bil i alle fall, blir sån pga. og sette noen fast pris på det da blir bilene bare stående lenge. Og det er ikke noen iddiel situasjon. Har trykkluft der, men lakkerer bør vurdere om det er godt nokk. Lakkboksen er helt fin med godt lys, og diselvarmer for og få opp temperaturen, så resultatet her skulle ikke være noe dårligere en noen annen plass. En av de jeg deler lokalet med lakkerte sin bil i boksen for ikeklenge siden, han har aldri lakert før, men ressultatet ble helt ok. Så er vell bare og gi en lyd viss du har tengt og lakke bilen. Er en stor fordel viss bilen er ferdig pusset og sparklet før den kommer ut i lokalet. Da klarer du deg med 3 dager i skulle jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 11, 2007 den e go bilen kommer nok til å være ferdig ned pusset og sparklet før den kommer ja, eneste eg må gjøre i lokalet før den skal i boksen er å maskere den ,men det går vel fint? e det mangen i klubben som e i lokalet der eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 11, 2007 Er vell bare meg som er med i l klubben. Christian B. låner en plass akkuratt nå. For og få ferdig s4en sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 11, 2007 ok. men kordan e det med plass utenom han? e det noen flere ledige plasser der? skal vel flytte til bergen til høsten så då hadde det vært fint med en plass å stå å skru på men ang lakkering, har msn'en din så då kan eg jo alltids ta kontakt der når det blir aktuelt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 12, 2007 Er ingen ledige plasser. Vi er 6 stykker der nå. Ca 320kvadrat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...