#51 Skrevet Januar 19, 2007 Jeg har nå kjøpt meg vmaxx sett av den grunn at jeg har sittet på med en bil med supersport, og det er greit det er utseende over komfort, men i svarte he$#%&te...må ha nyrebelte skal du kjøre over en halvtime med det. Kjenner hver eneste lille stein/hump:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 20, 2007 legg på et par tusen og kjøp kw2 ifra ebay i tyskland.kommer på ca 8500,- levert på døren;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 20, 2007 eg kjørte hgsd - oslo par ganger med golfen min med v-maxx.. det var ikke for mye comfort akkurat.Hehe, enig der, comfort er det ikke så mye av, men når jeg kjører originale biler nå, så foretrekker jeg faktisk min med VMAXX. Syns det er en fordel at bilen er stiv og at den ikke krenger. Føler at originale biler slipper i svingene, en smule ubehagelig når man kommer i 100.. Verste jeg har vært med på var over Filefjell før jul med fullasta bil. Hadde tydeligvis kjørt en del trailere med kjetting før meg på myk snø, som deretter hadde fryst. Trodde bilen skulle falle fra hverandre til slutt.. Men som man sier, man må ofte litt for utseendet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 24, 2007 Nå er det i grunn for sent da, settet er allerede bestilt. Men ang rust så sa hadde visst selger sagt til en kompis av meg (vi er flere som har bestilt sammen) at Supersport også hadde rustbeskyttelse, og at det fulgte med en spray til å bruke i tillegg. Sikkert jalla, ikke vet jeg. Noen med erfaring? Stivhet ja, er klar over at det er stivt, men det er da VMAXX også som dere sier... Uansett er jeg enig med Anders, jeg hater krenging. Skal uansett ikke senke mer enn mellom 40 og 50 mm maks, så litt fjæring blir det forhåpentligvis igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 24, 2007 Skal uansett ikke senke mer enn mellom 40 og 50 mm maks, så litt fjæring blir det forhåpentligvis igjen.Den tanken forsvinner så fort du ser hvor lavt du egentlig kan få den.. Been there, done that.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 24, 2007 Haha Men i utg pkt er det vel noe mer fjæring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 26, 2007 Jeg har også hørt at Supersport er stivere enn VMAXX. Uten og ha prøve VMAXX, men Supersport er iallefall jævli stivt, men er vant til det nå. Litt dritt på vinteren, så mye bedre og kjøre på tørre sommerveier med og bare kaste seg inn i svingene uten krenging, og bilen sitter som en go-kart. Det er deilig! ahh: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 28, 2007 Med tanke på at jeg har kjørt på Maxtrac før, så blir det vel ikke så voldsom forskjell. Gleder meg til tørre veier og montering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...