#1 Skrevet Desember 10, 2006 Nå har jeg lest på noen tråder her om dette emne og skjønner ikke så veldig mye mer. Det jeg JEG lurer på er: Er det noen facelift lykter du kan bruke de gamle kontaktene på? Altså du kan sette de nye lyktene rett inn? Er ikke intressert i og gjøre for mye modifiseringer: rolleyes Er det møller det er best å gå til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2006 Tror at uansett hvor du kjøper Facelift lamper må du nok mekke om så du får nyere kontakt desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2006 Skal du ha noe som passer rett inn må du kjøpe noen uorginale lamper som er beregnet til din pre-facelift. Fåes da mest med engleøyer osv. Alle orginale facelift lamper eller lamper beregnet til facelift krever ombygging. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2006 ok, takk for innspill. Da blir det litt mekking da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2006 Det går ikke an å kjøpe adapter fra gammel plugg til ny plugg da? Hva må moddes? Finnes det skjemaer for moddingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2006 du må og sage ut i framsjermene viss du skal bygge om. eg brukte ledningane fra den gamle lykta å med litt nye ledninger å lodding så blei det bra.. satte kontakten i det eine lokket:) men viss eg skulle kjøpt nye nå så hadde eg kjøpt noen så passa rett på.. in pro eller fk el. lignende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...