#1 Skrevet Juni 16, 2004 Det gikk hardt for seg på Dubwars 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2004 Grøss og gru...håper ikke dette skjer meg i hvert fall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2004 Hehe, legg merke til startnummeret på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2004 Opprinnelig postet av Mattis Wang Hehe, legg merke til startnummeret på den Hmmm... du legger jo merke til alt også da gutt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2004 Gikk hardt utover en MK1 på Mantorp også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2004 En aldri så liten restaurerring på gang tenker jeg. Skal kjøre forsiktig jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2004 Det problemet slipper jeg å tenke på nå for Audien min blir ikke klar til helgen Kanskje jeg klarer å snappe til meg noen prøveskilt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2004 Hvor/hva er dubwars? Og apropos flammelakkering.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 16, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Det gikk hardt for seg på Dubwars 2004 Tror ikke dette var så langt unna for en viss rosa A4 på Våler for etpar år siden heller, var rimelig varmt under bilen der en stund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 17, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Hvor/hva er dubwars? Dubwars er et stort, årlig VAG-treff i USA som fant sted nylig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...