Anbefalte innlegg

Dette har vært diskutert løst i en tidligere tråd:

 

Klubbhus

 

Så etter å ha vært på Arenum forrige tirsdag (5/12) og endelig fått tilbake følelsen i fingrene så jeg kan skrive dette innlegget kaster jeg en ball opp i luften så vi kan diskutere mulighetene for å få et slikt hus.

 

Vi har kanskje noe å lære hos Am-car gutta og Mc gutta som har klubbhus....

 

Vi må også huske på at klimaet endrer seg slik at den høsten vi opplever nå er det som blir kalt "mot normalt" i årene fremover.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ide`n er god men at dette blir noe av tviler jeg desverre sterkt på. Dette koster penger som vi ikke har og heller ikke vil få. Jeg ser heller ikke for meg at alle vi medlemmen i Bergen skal gå sammen og spleise på ett sted og være.

Vi er også bare rundt 10-20 stk som ALLTID stiller på treffene på Arenum i vinterperioden, og da hvis vi skal ha med oss alle medlemmene i Bergen lokallag (542stk) på og spleise på husleien en plass vil dette blir mye rot og krangling ser jeg for meg.

 

Vi skal også nå over Jul sette opp en terminliste på det vi planlegger og gjøre på nyåret. Der vi skal prøve og få til endel treff som medfølger da besøk hos diverse forhandlere og garasjebesøk slik at vi ikke "bare" blir stående i kulda.

 

Men en annen løsningen på dette problemet er nok at vi kan heller se oss etter en annet sted og være i vinterperioden. Jeg synes jo at Go-carten er et bra sted der vi kan sitte varmt og få kjøpt oss litt mat og drikke.

 

Noen andre steder som dere synes kunne vært et bra sted? da med tanke på og sitte inne/varmt og eventuelt få seg en matbit? Så kom med det her....

 

PS: supert at du kommer med forslag iallefall Thomas! Dette settes pris på : ja :

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre klubber får jo støtte fra kommunen, slik at sånne planer kanskje kan realiseres.

 

Men gocarten eller kanskje kebabtreff er jo gode alternativer i vintermånedene.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom vi kan få støtte til ett klubbhus er dette jo iallefall vært ett forsøk og sende en søknad om det til Kommunen. GENIALT! Skal se litt på hvor søknad skal sendes også ser vi hva dem sier.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser jo for meg at Daniels Rullekebab i Gravdal kan bli besøkt. Det anbefales. Kjøp en brus om du vil der, eller bare kjøp en satans så stor kebab. Snadder mat. Eneste er vel at gjerne ikke alle gjestene er så giret over alle oss bråkete ungkaller kommer å maser og tyter. Men vi kan jo advare i BA litt før vi tenker å dra dit;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GoKarten stenger for godt om ikke så lenge, for de som ikke har fått det med seg.

 

Skal selvfølgelig bli et kjøpesenter der....

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal den legges ned!! Neeeeeeeeeeeeeei..... Er den kunk eller

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det gikk visstnok bedre enn noen gang, men de blir kastet ut grunnet bygging av kjøpesenteret.

De skulle ikke flytte til noen andre steder heller, så vi må nok klare oss uten GOkart fremover desverre....

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grrrrrrrrrrrrrrrr : bh :: gråter :: pisk :

 

Veit du når det er siste dag for dem da?? Slik at vi muligens kunne fått til en avsluttning der før det er for sent?

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror hun snakket om ut februar eller noe sånt.

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniels er jo et godt alternativ, der kan vi få oss en beta mat og litt drikke for de som vil. Det er jo også meget god plass inne, og ikke MINST god rullis..

Kanskje vi skulle hørt med de om det er greit at vi kommer en gjeng annengver tirsdag, hvertfall om høst/vinter??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror hun snakket om ut februar eller noe sånt.

 

R

Da snakker vi neste års fire første treff der oppe da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniels er jo et godt alternativ, der kan vi få oss en beta mat og litt drikke for de som vil. Det er jo også meget god plass inne, og ikke MINST god rullis..

Kanskje vi skulle hørt med de om det er greit at vi kommer en gjeng annengver tirsdag, hvertfall om høst/vinter??

 

Det var ihvertfall suksess for meg på tirsdag. Den kebaben der ble min frokost og det gjorde MEGET godt. Får ordne oss noen stemplekort der hvis det blir oftere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja stempelkort MÅ du få skaffet deg BT! Jeg som skulle ENDELIG få min 6 babb gratis måtte jaggu se og takke meg til og betale for en "liten" da dem var tomme for Medium! Grrrrrrrr jaja men neste gang så.....

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kort med masse stempler, mmmmmmmmmmmm

 

Det var ihvertfall suksess for meg på tirsdag. Den kebaben der ble min frokost og det gjorde MEGET godt. Får ordne oss noen stemplekort der hvis det blir oftere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ihvertfall suksess for meg på tirsdag. Den kebaben der ble min frokost og det gjorde MEGET godt. Får ordne oss noen stemplekort der hvis det blir oftere:)

 

Gjorde godt med Kebab ja, men det gjorde enda bedre å høre femmeren når du dro :-) ..... Fet lyd ! Noe annen enn firer golf ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ho ho, har nok fylt kvoten min der borte en del ganger skal du tro Thomas. Bodde ett år nedi Gravdal og veien var kort innom der på vei hjem fra jobb:)

 

Takk Vidar. Grei lyd, ja: Gir en liten spesiellsnert med Ferrita eksos: Men nå frister det for mye med snurre, så jakter litt etter en annen femmer som yter 315hk originalt;) Tror det hadde gjort seg bedre med tilhørende interriør i svart og blått i den bilen min også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror hun snakket om ut februar eller noe sånt.

 

R

hei.... jeg ville bare nevne det at jeg jobber der...

så gokarten legges ned i juli eller juni...

men det blir nok åpnet en gang igjenn....:tilber:

det skal ikke ta lang tid til vi får gokart igjenn.

så vis dere lurer på noe så kan dere gjerne sende en pm til meg...:) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.