#1 Skrevet Desember 11, 2006 Lurte på om noen her kan gi meg noen tips til hva jeg kan sjekke. Har en AAA VR6 som er litt tungstartet. Det vil si, jeg må dra den på starteren i ca 3sek før den starter. Motoren starter alltid så det er ikke noe problem, men lurer på hvorfor den bruker så lang tid. Virker heller ikke som om den prøver å tenne før den plutselig starter. Skiftet tennplugger idag, men hjalp dessverre ikke på problemet. Men tror uansett at den hadde godt av nye plugger for de gamle var ganske sotete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2006 trur dette er ein vanligt problem på vr6 vertfal har alle eg har hatt våre sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2006 Ok. Men selv om det er vanlig så skal det vel ikke være slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2006 min var jo ikke like treig som din... men de gamle pluggene dine så ikke spes bra ut. for mye bensin tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2006 Tja, muligens. De er litt sotete. Mørk gråfarge er vel det ideelle er det ikke? Har ingen anelse hvor lenge de har stått i så det kan jo bare være at de er gamle. Mulig å justere bensintrykket på noen måte og se om det hjelper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...