Skinnseter i Coupe, utskifting av "innmat"

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bilen min ('89 coupe) har svarte skinnseter. Noe som mange er kjent med at setet blir slitt, spesiellt da førersetet. Har skiftet den "puta" som er støtte på venstre side av sitteflata (dårlig forklart). Bestilte den gjennom VW-Audi-forhandler, men denne var til et annet sete, men fikk tilpasset det. Nå begynner setet å få det høyere opp på venstre siden. Sidestøtta i ryggen er så nedslitt at jernramma ganger på skinnet fra innsiden. Bare et tidspørsmål før det blir hull her. Det som er problemet er at jeg ikke vet noe delenummer på disse setene. Bilen min var heller ikke levert med disse setene. Noen som vet delenummer på venstre sidestøtte i ryggen? Legger ved et bilde slik at dere ser hvilke seter jeg har. Der det er slitt er ringet rundt.

 

EDIT: Tro det er slike seter jeg har, ligner ihvertfall mye, bortsett fra ryggjusteringa på siden. Kan ta bilder av mine egne senere i dag.

seter.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkelig ingen som vet? Ingen her som noen gang har skiftet skummgummien i slike seter? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke finne annet enn bunndelen til setet. Skal sjekke om jeg finner noe mere i løpet av dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det! Skulle gjerne hatt dette ganske så fort, litt surt å bestille feil en gang til. Dette er som regel bestilligsvare fra tyskland, så da får jeg heller ikke levert det om det er feil. Noen som vet hvordan det er å plukke av dette? Gikk fint på bunndelen, men har ikke prøvd på "ryggdelen".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå glemte jeg seff å sjekke hos audi, men hvis jeg ikke tar feil så er det ikke produksjon av de sideputene til ryggen lenger, kun putene i selve setet som er å få. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva koster de putene i selve setet, er det inkludert sidestøtteputene ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du leverer inn setet til salmaker er det utrolig hva de kan reparere av polstring:)

Har selv hatt seter til en Sierra som ble som nye i polstringen etter et besøk hos lokal salmaker/møbeltapetserer.

Koster nok litt, men original polstring er sikkert også dyrt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye sideputer til selve setet tror jeg koster 300,- for hver side. Selve sitteputa får du ikke hos audi. Ryggen og sidestøtte i ryggen er usikkert. Kan sjekke i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...Dette så ikke lovende ut. Må gjøre no her, ellers går det på hull snart. : bh :

 

EDIT: Ingen som har noen gamle seter som er like som dette som vil selge meg polstringen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva koster de putene i selve setet, er det inkludert sidestøtteputene ?

 

Der nok ikke inkludert i selve setet. Bestilte slike til meg selv og det var bare støtta på bunndelen, som naturligvis var feil. Men jeg modifiserte den jeg fikk. Ble ikke så aller verst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.