Glødelampa blinker under kjøring !!

Anbefalte innlegg

kjøpte meg en Passat TDI i helga. og etter å ha kjørt rundt 20mil, så begynte glødelampa å lysa. Hadde hatt en liten pause på Esso. Siden så har den blinket.Merker ikke noe forskjell på bilen, men ifølge instruksjonsboka burde eg kjøre te VAG verksted med en gang. Ska ha den innom for å sjekke.

Men noen som vet ka det kan var ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mi blinka når jeg kjørte uten baklykter.. Kan være en slik type elektrisk feil en plass som vag-com forteller deg alt om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være defekt bremselysbryter, det gir ihvertfall slik indikasjon på noen VW.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke noe problem med lysa mine. selgeren sa atte det hadde vart slikt før engang også. men når eg kjøpte bilen blinka det ikke. begynte etter noen mil. han snakka om at det den gang var noe med startsperra. mn virka ikke som han hadde full kontrol.

 

Men når glødelampa blinker, kan det var andre ting enn noe på glødeanlegget som er gale ?? Er det bare det at det er den lampa som brukes for å indikere feil ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.

 

Har vært borti dette flere ganger på disse bilene som har hatt powerbox som er for høyt justert. Har du powerbox, så juster den ned noen hakk, eller fjern den, så er nok problemet borte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke powerbox, mn chip.. han mente det var CPI ell. firma som hadde satt denne i ... kan det stemme med firmanavnet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aldri hørt om akkurat det, men mange sier jo chip, mens det egentlig er box,

sjekket om det er noen box som er tilkoblet dieselpumpa????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville uansett lest av feilkoder........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt d problemet en gang da var d att bilen gikk over i nødprogram,feilen forsvant når jeg stoppet å startet bilen. Spurte en op møller om mulig grunn,han sa att d kansje var noe feilsignal fra eksos?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glødelampa vil blinke for å fortelle føreren at det er registrert en feil i feilminnet for motor. Dette gjelder dog ikke alle feilkoder. Som oftest er dette defekt sikring for bremselys eller selve bryteren på bremsepedalen som er defekt eller feiljustert.

 

Det finner du ut av ved diagnose av bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har som sagt ikke noe boks chip. Er en som er koblet inn i styreenheten. Har den orginale løst. Har heller ikke noe problemer med noen av lysa mine.

 

Va på VAG skøyen å hørte igår, men må avtale time for å lese av koder. tok 300kr for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.