#1 Skrevet Desember 11, 2006 Har sjekket litt på pris vedr Webasto. Og prisene spriker litt avhengig om det er forvarmer på bilen eller ikke. Hva menes med det? Og hvordan finner jeg isåfall ut om det er det på min? Jeg har NULL peil på slikt. Godt vi har noe som heter bilverksteder!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2006 Det de lurer på er om varmeren er der fra før eller ikke. Hvis varmeren er der så trenger du bare styringsdelene for å få fjernstyrt/tidsstyrt oppvarming (forvarmeren går bare når bilen er i gang for å gi varme raskere enn motoren klarer å gi). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2006 Akkurat. Greit å vite. Da må jeg nok ha hele ruklet. Takker!! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2006 Av ren nysgjerrighet, hvilke priser kom du frem til og hvor? Har stående en 04 A6 1,9TDi(foreløpig uten skilter, i påvente av nye avgifter), som jeg muligens skal montere Webasto på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2006 Av ren nysgjerrighet, hvilke priser kom du frem til og hvor? Har stående en 04 A6 1,9TDi(foreløpig uten skilter, i påvente av nye avgifter), som jeg muligens skal montere Webasto på. Ja nå er det en god stund siden jeg sjekket dette. Fant forhandlere av dette ved "Gooogle" Webasto og så ringte jeg. Men uten forvarmer mener jeg bestemt at det passerte 10 000,- ferdig på bil. Kom plutselig på dette med forvarmer i dag, så jeg måtte høre med forum. Skal sjekke opp dette igjen i morgen. Er jo digg å kunne sende bilen en sms når du vil ha den varm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2006 Får du et komplett webasto anlegg for 10000 ferdig montert, så er det billig. Sjekk også Ebay, kjøpte min webasto der for 1 år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2006 Får du et komplett webasto anlegg for 10000 ferdig montert, så er det billig. Sjekk også Ebay, kjøpte min webasto der for 1 år siden. Du har nok rett i det. Når jeg tenker etter må jeg vel plusse på et par lapper til. Så er det jo avhengig av hvilket system man velger også. Vanlig timer eller de mere avanserte. Hvem/hvor kjøpte du av og hva betalte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2006 Husker ikke eksakt hva det kom på, men her er et eksempel http://cgi.ebay.de/Webasto-Thermo-Top-C-Diesel-universal_W0QQitemZ180061991838QQihZ008QQcategoryZ61524QQrdZ1QQcmdZViewItem Tror jeg betalte litt over EUR 800 med fjernbetjening og uten ur, kjøpte ur seinere. Så kommer det litt ann på om du må betale moms eller ikke...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...