#1 Skrevet Desember 11, 2006 Har siden jeg kjøpte bilen (1989 Vw Golf 1 cab) hatt problemer med at fjernlysene ikke fungerer. Har nå prøvd å byttet pærer, sjekket sikringer, byttet lysbryter og demontert "lysspaken" ved rattet for å rense alle kontaktene på den uten at noe av det har hjulpet. Når jeg skal tenne fjernlysene så slukker nærlyset, så langt alt ok, men fjernlysene vil ikke tenne. Den lille blå lampen i instrumentene som indikerer at fjernlysene er tent kommer heller ikke på. Er det noen som har vært borti dette og som kan ha en formening om hva som kan være galt???? Alle tips mottas med stor takk. Ørjan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2006 ville prøvd å bytte lys spaken som du sier du har reset, tror nok feilen ligger i den kanskje? Ikke sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2006 Jeg hadde det problemet med min golf 1 gti 81 mod, da var det sikringsboksen. men det nok en annen boks som sitter i din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2006 Jeg hadde det problemet med min golf 1 gti 81 mod, da var det sikringsboksen. men det nok en annen boks som sitter i din. Ja er annen type sikringsboks i min. Er med flate sikringer og ikke de gammle runde sikringene. Forøvrig har jeg sjekket ALLE sikringene 1 for 1, men ble litt itvil siden jeg ikke hadde sett denne typen flate sikringer før så da byttet jeg likegodt alle sammen:p . Sjekket også alle ledninger/kontakter jeg ser/kommer til. Så da blir det vell og prøve å få tak i en ny "lysspak" og se om det er der problemet ligger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2006 Da er feilen funnet og rettet. Var en spak som måtte b yttes, men ikke blinklys/fjernlysspaken. Derimot vindusviskerspaken. er i denne "fjernlysenheten" ligger:p STOR takk til Håkon på Værste for delen jeg trengte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...