Ettermontert xenon på Golf 4?

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har ettermontert Xenon-kit på son golf 4?

Jeg går å vurderer dette,da jeg daglig holder på å ta livet av minst 1 fotgjenger/syklist som ikke har reflex: bråk :

Ser jo lite å ingenting når det er mørkt og himmelen er på full opning!

Det jeg lurer på er om jeg må bestille meg 3 hele kit da jeg har flere forskjellige pærer i hovedlykene,H1,H3 og H7.....?

Og blir det mye ledninger og rot i motorrommet....vå vel ha en trafo til hver pære....eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her inne som har ettermontert Xenon-kit på son golf 4?

Jeg går å vurderer dette,da jeg daglig holder på å ta livet av minst 1 fotgjenger/syklist som ikke har reflex: bråk :

Ser jo lite å ingenting når det er mørkt og himmelen er på full opning!

Det jeg lurer på er om jeg må bestille meg 3 hele kit da jeg har flere forskjellige pærer i hovedlykene,H1,H3 og H7.....?

Og blir det mye ledninger og rot i motorrommet....vå vel ha en trafo til hver pære....eller?

Har ettermontert et sett på en golf IV jeg. I nærlys har du H7, og dette er enkelt og montere, blir ingen ledningsrot, og du får et meget bra lys:)

Har dette settet på lager, jeg tar 2500 for det, og det er av høy kvalitet.

PM hvis du er int. Kan sette deg i kontakt med han som jeg monterte det til,

han er meget fornøyd.

-Lars-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan skaffe et bilde av Golf 4 med xenon i orginal lamper(dvs. uten linser) Blir det veldig spredt lys...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lys spredningen blir vel den samme som er originalt, da det er reflektoren/glasset som bestemmer spredningen, blir ihvertfall gode lys : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne, er det noen som har bilder av Golf IV med ettermontert xenon?

Vet at det kan blende og gi mye spredning på biler uten linser, men det er helt sikkert forskjellig fra bil til bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det stor forskjell fra 35watt til 55watt på xenonkit til disse lyktene da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det stor forskjell fra 35watt til 55watt på xenonkit til disse lyktene da?

Nærlys = 35w

Fjernlys=55w

Så en viss forskjell vil det nok være..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.