#1 Skrevet Desember 11, 2006 Hei. Noen som vet på hvilken biler og modeller weber 32/36 dvg eller dvag står på orginalt.? Var på den lokale høggern idag og der sto det en weber gasser på en sierra men den va mindre en 32/36: mad : .. Er ikke noen som har en til overs som dere vil ha vekk? Planen er og montere gasser på en 1.8 motor som står i en golf 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2006 Er ikke det typisk gasser til 2.0 L Ford motor. Eldre Taunus og Granada? Muligens også Sierra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2006 Jepp, DGV i ulike konfigurasjoner var i sin tid en nokså vanlig Ford-forgasser. DGAV hadde kjølevannstyrt choke (A=Aqua), DGEV hadde elektrisk (E=Electric). Kjekke forgassere. Ha øynene oppe for DCD-gassere også. Sjeldnere, men 36/36-utgaven er veldig bra trim-forgasser. Tviler på at du finner en DCD hos høggern riktignok, for den stod vel ikke originalt i noen biler, kanskje med mulig unntak for noen italienske-? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2006 fant denne tråden og lurte på om noen veit om illustrasjoner på Weber 32/36 gasserene. Sitter her med en Weber 32/36 dvg 37A, men mangler den som styrer choken via kjølevannet. og lurer litt på evt vakumslanger osv, da jeg ikke har sett hvordan en slik en er koblet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2006 hmm. har ein 32/36 DGAV til slags:) på den er det ikkje mykje vakuumslanger på. bare to. eg har muligens ein ekstra choke ligganes. skal sjekka seinare i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2006 Ser allerede på detta bildet at jeg mangler noen deler på forgasseren. hmm. lønner seg vel egentlig å få tak i en ny en med alle deler på hvordan ble golfen å kjøre med en slik forgasser, merkbart mere drag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2006 eg hadde det på jettaen (1,6). merka litt på draget og betre drag på høgare turtall og litt meir lyd. eg fekk aldri tid til bytta dyser og slikt, fekk kjøpt det inn men aldri testa det skikkelig. da beste er at du slipper problema som man har med 2E2 gasseren. deler får du kjøpt fra sverige til gode priser. sida er http://www.kgtrimning.com handla ein del deler derfra og har god service der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 22, 2006 Gamle Gangagaer med Væ-sæks har den 36/36 gassern trur je! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...