#1 Skrevet Desember 11, 2006 Ført begynte den ene Xenon pæra og blinke, så slutta den plutselig og virke! Prøvde ny pære men den har tydeligvis godt med en gang jeg satt den inn! Noen som vet hva dette kan være ? Og nå har den andre Xenon pæra i den andre lampa begynt og blinke også så da blir vel den svart snart også... Blinker plutselig som en disco lampe.. Har sjekka kontakter og alt og det ser ut som det sitter som det skal.. Noen som har vært borti dette før ? Eller vet hva det kan være ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2006 Hei, Var borte i dette med S4en min.. Først var det ene siden og var faktisk bare pæren som hadde dårlig kontakt så kontaktflaten på pæren hadde svidd seg. Dette løste seg med ny pære.. Andre siden begynte og blinke og trodde det var det samme, men det var ikke det, det var tenneren som var gått. Fikk besked om at så lenge pæren blinket var ikke pæren gåen, men det måttte være noe annet. Så byttet jeg tenneren og da ble alt bra igjen Håper dette hjelper deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2006 Det kan nok være trafoen din som er gåen. Satte nylig inn xenon på min og brukte noen trafoer som jeg har brukt i en annen bil. De var da ikke brukt på 2år, og de ga meg et bling i hver lampe når jeg skrudde på lyset, men de slo seg på akkuratt når det passet dem selv, hadde ingen ting med spenningen til trafoene å gjøre. Så jeg byttet begge trafoene og nå lyser det som bare det. Kan anbefale xenon på disse bilene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...