Den lille radiatoren på S2?

Anbefalte innlegg

Trenger man virkelig den lille radiatoren som ligger helt foran på min S2 coupè? Kan ikke se at det har noen stor effekt ved å fjerne denne. Min er nemlig klar for utskifting, men tror bare jeg looper der isteden. Ser jo "trimgutta" kjører uten så det bør jo gå greit. Kom med tanker og innspill!

Takk på forhånd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som trimmer har stort sett bare oljekjølt turbo. Originalt er det både vann og oljekjøling på s2 , derfor ekstra radiator.

Men om det er behov for den er en annen sak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om en til overs her oppe i nordens paris...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan trygt fjerne den lille radiatoren i front! Er flere poster om dette evnet tidligere, så om du vil lese så får du søke :)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott!

Da blir den fjernet. Mente å ha lest det her før Aleksander, men tok et lett søk og fant ikke det jeg lette etter så da gadd jeg rett og slett ikke lete mer :o og spurte i steden.

Uansett, takk alle sammen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan trygt fjerne den lille radiatoren i front! Er flere poster om dette evnet tidligere, så om du vil lese så får du søke :)

Mvh

Har du Alex,eller noen andre noe mere info om dette? Prøvde å søke men fant ikke noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå gamlebilen til Robert, og jeg + forrige eier har kjørt med det i ca ett halvt år. Ingen problemer.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.