Gassdemper til bakluke +++ QC-Typ85

Anbefalte innlegg

Gassdemperen på bakluken er gåen, blinklysglass i støtfangeren er knust samt foringer er slitt. Noen gode nettsteder med deler til disse gamle klassikerene av noen biler?

Er det vrient å få tak i stoffseter (sorte og grå) på førersiden uten HULL??

Er de like på passasjer/førerside?

Hva med den sorte plastplaten som går mellom lysene, under nummerskiltet der det står quattro, kan denne skaffes ny? På min bil er den veldig slitt og gråmatt i tonen. Kan mattet mørkt plastglass settes inn med noe slik at det blir fint igjen?

Også trenger jeg en anbefaling til verksted i Oslo som kan skifte foringer v. mellomdiffen og til bakdiffen.

Og evt et verksted som kan ta litt rust og bulker: klø :

Mvh

Nybakt Coupe Quattro kjører.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med godbil :)

Ny gassdemper til luka får du på Torshov bil eller bilextra (husker ikke hvor jeg kjøpte til min)

Hvite blinkersglass: http://www.radicast.se/audi_gtuq.html

Ang. seter er det best å få tak i et passasjersete fra en sedan, for hvis du tar stoffet fra passasjersetet på en coupe får du hullet til "vippen" på feil side.

Ang. refleksplata så går det ikke å få kjøpt den ny lenger, men dukker opp på ebay.de ganske ofte (søk etter audi typ 85, så finner du mye deler)

Mener jeg har sett noen her på forumet som har fiksa opp baklykter med våtpapir og klarlakk og at det ble ganske bra? : klø :

Ang. Verksted har jeg hatt god erfaring med audisentrum...

Ps. Så jeg bilen din på grünerløkka i går kveld? Så en sølvgrå coupe quattro med VF (?) registrering som så litt sliten ut (no offense :o )

Hvis du bor her på løkka er vi naboer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og takk for gode råd.

Bor på Grünerløkka ja.....og dersom bilen var sølvgrå og så litt sliten ut så observerte du helt riktig.....

Morsomt at det finnes en tvillingbil i nabolaget.....kanskje bilene burde treffes og utveksle litt 5'er prat.......er blitt helt hektet på lyden etter kun et par ukers eierskap.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gassdempere: på møller koster dem ca 400 vet ikke hor mye de koster på biltema og lignende, jeg kjøpte nye til min på møller, har glassfiberluke så demperene er meget kraftige til den luka. ps. bytt begge, så holder dem lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.