Mange som skal til Våler?

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å tvile litt på om det blir tur til våler på meg..... 13 grader og regn.... hele helga!

 

Men hvem av dere vikinger skal ned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nedover, drar tidlig fredag....

Høres ut som det blir fint Quattro føre på banen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke medlem i trondheim lokallag men bor ikke så langt unna

 

men iallefall så skal jeg dit på søndag :)

 

terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Fredrik Tessem

13 grader og regn.... hele helga!

 

 

Quattro-føre! detta kan bli gøy ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer! Noen som trenger lasteplass til stash, så gi beskjed innen morra kveld kl 22. Da bestemmer jeg hvilken bil jeg kjører...var på Levanger (!) å hente felgene til sommerdekka nå nettopp :D

 

PS! det er en caravelle jeg kjører om noen trenger lasteplass, ellers blir det coupe.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Fredrik Tessem

Jeg begynner å tvile litt på om det blir tur til våler på meg..... 13 grader og regn.... hele helga!

 

Men hvem av dere vikinger skal ned?

 

Er det virkelig meldt så dårlig vær.... Hmmm. Fremhjulstrekk og slicks.... Kjipt...

Skal nedover uansett jeg. Drar fra Oppdal mellom 15:30 og 16:00, da min kjære kommer dit med tog fra TrHeim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det blir en dritthelg med masse stygge biler og ingen som tørr å kjøre på banen. Hør på Fredrik og bli hjemme hele gjengen. (Nei, min holdning har absolutt ingen ting med at bilen ikke går og står på verksted etter Sommertreffet enda).

 

Drittreff!! Jeg skal i allefall ikke i vei:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vidar Witzøe

Jeg tror det blir en dritthelg med masse stygge biler og ingen som tørr å kjøre på banen. Hør på Fredrik og bli hjemme hele gjengen. (Nei, min holdning har absolutt ingen ting med at bilen ikke går og står på verksted etter Sommertreffet enda).

 

 

Hiv deg rundt og bytt kassen i morra. så kommer du nedover lørdag morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.