#1 Skrevet Desember 12, 2006 Rimelig Sonnenbeige/alcantara/skinn til 3bg variant. Går for ok pris Skal bort, pga plassmangel. Bor i Farsund. Bilder kan sendes på mail. Må forresten få lagt ut bilder av min 03modell passat 1.9tdi variant 4-motion. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2006 Send meg gjerne bilde på (vw_keko@yahoo.no) Prisantydning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2006 Kan du sende til meg også? firecat_snopro@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2006 Bilder sendt+info til dere begge:) Bildene er ikke knallgode, men de viser sånn noenlunde. Håper dette kan være av interesse. Hadde vært fint med tilbakemelding også om det ikke er av interesse:) Har et par nå som har vist interesse. Hurtig avgjørelse vil si ok pris. Plassmangel. Tilgjengelig i slutten av neste uke, får mitt nye da, og vil helst kvitte meg med det gamle så fort som mulig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2006 Solgt til Bjørn Terje Viki:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2006 Godt valg Bjørn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 22, 2006 Monterte mitt nye i helskinn i dag. Ble knallbra! Der er også 2stk. integrerte barneseter bak. Meget kjekt. Har 2 barn... Legger ut bilder av det og bilen ellers, når jeg har fått gjort både bile og interiøret rent:) Bjørn Terje Viki får alcantaraskinn i morgen å kose seg med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...