#1 Skrevet Desember 12, 2006 Hei! Vurderer RS6 felger, replika på min Passat 03 4-motion. Vil ha i 18 tommers utførelse. Noen som vet hvilken inpress jeg da må ha, lurte på om det var spesielt til 4-motion. Lurer også på hvilken dimensjon dekk jeg da må ha. Noen som evt. har bilder av en Passat med slike, eller enda bedre har til salgs: smil : Hvilken bredde er vanlig med 18 tommere? Tenkte å kombinere disse felgene med senkefjærer fra Eibach. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2006 Skal du ha felgene lovlige, må du nok bruke Et38, kommer ann på hva som står i vognkortet =) Den vanlige dekkdimensjon er 225/40-18 mvh Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2006 Hei! Vurderer RS6 felger, replika på min Passat 03 4-motion. Vil ha i 18 tommers utførelse. Noen som vet hvilken inpress jeg da må ha, lurte på om det var spesielt til 4-motion. Lurer også på hvilken dimensjon dekk jeg da må ha.Hvilken bredde er vanlig med 18 tommere? RS6 felgen finnes i 8 og 8,5 x 18. Innpress bør ligge på rundt 40. Det går sikket også bra med 8x18, innpress 35. En grei dekkdimensjon til denne bilen er 235/40x18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2006 Jeg hadde 8.5x18 ET30 på min Ikke innenfor toleransene men meget pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2006 Vanvittig pen Passat Rune:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2006 Fanken! Det var rått! Min bil er helt lik din, og samme farge. Da er det bestemt hvilke felger jeg skal ha for å si det sånn.... Er vel kanskje bedre med 8x18 da, slik at de er lovlige. Hvilke dekk kjørte du med, dimensjon? Hva må innpresset være? Min er en 4-motion, det blir vel det samme? Bilen din er senket ser jeg, akkurat passe. Hva har du av senking på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2006 Mye RS6 på Finn.no nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2006 Min var også 4-motion, senket 30 mm Toyo Proxes 225/40/18 for mer info: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47903 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2006 Ok takker. Blir rulleomkretsen riktig da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...