#1 Skrevet Desember 12, 2006 Har litt problemer med coilene mine på S4en så jeg tenkte å bytte de ut. hvem coiler kan jeg bytte ut med? kommer til å kjøre med pluggledninger isedet for den gamle måten. men da må jeg ha coiler som det er tilkobling for pluggledning på,så hvilke? har tenkt litt på MSD sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2006 Har litt problemer med coilene mine på S4en så jeg tenkte å bytte de ut. hvem coiler kan jeg bytte ut med? kommer til å kjøre med pluggledninger isedet for den gamle måten.men da må jeg ha coiler som det er tilkobling for pluggledning på,så hvilke? har tenkt litt på MSD sine Hvorfor ikke handle fra 034motorsport ??? Disse : http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=26&products_id=450 Eller Disse : http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=26&products_id=466 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2006 Jeg har gått å sikla på det high output coil kittet til 034EFI i snart 2 måneder nå.. Klarer nesten ikke å vente til mine coiler begynner å kødde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2006 er vel mulig å få til noe billigere enn det der;) har kabler å alt annet enn coilene! Noen som mener MSD blaster coilene vil bli for sterke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2006 Hmm.. Hva skjer med tenningsmodulene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2006 Men uansett, hvis du finner noen billigere/bedre måte så må du gjerne si ifra. Har sett andre ting som er rimelig trallala på 034 så skal ikke se bort i fra at det finnes andre meget bra løsninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2006 tenkte å bruke de orginale tenningsmodulene. er vel det kittet fra o34 gjør også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2006 High output kittet følger det med andre På det standard kittet dems så er det ikke med.. det koster vel rundt 2500-3000kr ferdig importert. Husker jeg ikke feil så koster en (1) coil 4000kr hos møller...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2006 High output kittet følger det med andre På det standard kittet dems så er det ikke med.. det koster vel rundt 2500-3000kr ferdig importert. Husker jeg ikke feil så koster en (1) coil 4000kr hos møller...? koster ikke det råeste kittet demses mer enn 3000?`trodde det var 6-7K jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 15, 2006 Kjøpte 4 nye coiler til min A6 1,8T fra de og de kom på 950,- inklusive frakt , legger vi da til norsk mva (toll) så blir dette maks 1200,- ca samme pris som man må betale for 1 hos møller kan jeg tenke meg .... så 034 er rimelig ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 15, 2006 tenkte å bruke de orginale tenningsmodulene. er vel det kittet fra o34 gjør også? Begge kitene fra 034 bruker de orginale tenningsmodulene... Forskjellen er at på High performance kitet så er selve coilene trukket ut fra topplokket slik at de ikke blir påvirket av varmen fra motoren... Om ikke bilen er trimmet noe særlig er ikke dette kitet nødvendig da holder det orginale i massevis , og det koster jo ikke all verden , ca 1800 inkl frakt og da med norsk mva ca 2250,- altså samme prisen som 1 coil fra Møller. Kjørte selv S2 med 350HK kit fra TS-racing på orginale coiler uten problemer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 15, 2006 tror jeg bør gå for noe som har en del kraftigere tenning enn orginalt;) ingen som vet hvilken coiler som de bruker hos 034 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 15, 2006 tror jeg bør gå for noe som har en del kraftigere tenning enn orginalt;) ingen som vet hvilken coiler som de bruker hos 034 da? Da ville jeg helt klart gått for High perfomance kitet til 034 Kommer på ca 5500,- ferdig fortollet inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 15, 2006 Kjørte selv S2 med 350HK kit fra TS-racing på orginale coiler uten problemer... Kjører bort i mot 500hk med orginale coiler. Går fint det og. Men vurderer å bytte til noko grommere, da den byrger å småfuske når pluggene har gått 10 000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 15, 2006 hadde sikkert funket greit med å kjøpe nye orginale også men for å unngå at det skal bli problemer igjen tror jeg at jeg går for noe bedre med det samme! så siden jeg har pluggledninger liggende og skal bruke tenningsmodulene trenger jeg kun nye coiler! så det jeg egentlig fortsatt lurer på er om noen kan fortelle meg hvem coiler jeg kan kjøre med eller om jeg kan bruke MSD sine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...