lyktespylere er kjekt å ha!

Anbefalte innlegg

blir så forbannet... noen har glemt å sette på lyktespylere på bilen min da den forlot fabrikken i tyskland....: bh : : bh : : bh : : bh : : bh :

må dæven døtte meg stoppe ca 2- 3 ganger på 7 mil bare for å pusse lyktene,,.. ser jo ikke en dritt!! regner og mørkt er det......: bh : : bh : : bh :

VIL HA SNØ NÅ!!!!

er det omfattende jobb å sette på lyktespylere??

måtte skrive fra meg litt...: bh : : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det verdt det da? Jeg har lyktespylere på min, men syns ikke det hjelper noe særlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold litt lengre avstand til bilen forann. 1001-1002-1003 vettu. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde lyktespylere på 100en min... måtte stoppe hvert 7ende minutt å fylle på spylerveske istedenfor. Har ikke lyktespylere på s6en, og vil ikke ha det heller. Bedre å gå ut å tørke når man ikke ser noe mer + holde litt avstand eller kjøre forbi bilen foran...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo noe som heter møtende trafikk å da....de fleste av oss har vel møtt et vogntog eller en semi når det er skikkelig regnvær ?? Lyktespylere er veldig praktisk ja....har det selv på begge mine biler. MEN det er ikke alle biler som har like fine lyktespylere. Vil tro at det kan være litt av en jobb å ettermontere slikt på noen biler. Men det bruker ganske mye spylervæsle når man bruker slikt da : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er greit å ha lyktespylere med høyt trykk og god spredning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyktespylerne på A4'en er gull verdt hvertfall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyktespylerne mine får du aldri:nana:

kjørte opp til Lesja i helga og 4l spyleveske spanderer jeg gjerne på en slik tur (35mil) deilg å faktisk SE veien når en kjører

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg koblet fra lyktespylerne på min Cq, synes ikke jeg har et direkte behov for dem, og de bare griser til panseret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.