#1 Skrevet Desember 12, 2006 I kveld ble Passaten bulket mens den sto parkert på Flatåsen i Trondheim. Høyre framskjerm er skrapet opp og det er en liten bulk, støtfanger foran er skrapet opp og blinklys er ødelagt. Vedkommende kan umulig ha unngått å merke at hun/han var borti noe. Om noen ser en bil som nylig er skrapet opp (trolig på sitt høyre hjørne foran) og som har sølvgrå lakkrester i skrapene så si gjerne i fra til undertegnede (send PM). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2006 så utrolig kjiipt, det same skjedde meg en gang, men fant da bilen tilslutt og det viste seg at det vat et kvinnfolk som akkurat hadde fått lappen og lånt bilen til broren sin og turte ikke å si i fra skal si i fra jeg hvis jeg ser noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2006 utrolig dritt når slikt skjer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...