OZ Canyon 9x19 ET44, passer de på A4 8E?

Anbefalte innlegg

nåken som veit om de passer?? : klø :

bilen er senket 30mm... har tenkt å bestille hos Bigwheels til 10000,- ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel gå ann d vel! sa jo d:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg hadde 8E så hadde jeg 8,5x19 ET35 med 235/35/19 men jeg hadde senket den ca 65mm. På bredden så gikk dekket akkurat innom skjermen så jeg kunne ikke hatt noe breiere.. Uansett om du har 30mm senking så må hjulet gå innom skjermen når du treffer en dump i veien..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør pent om du kan få låne en felg uten dekk og se om du kan sette den på foran uten at den butter i noe innover. Hvis det går fint (som jeg tror det gjør), så blir dette knallbra på bilen din.

Ytterkanten på felg med 9x19 ET44 bygger som kjent 3mm lengre inn enn 8,5x19 ET35. I tillegg får du gevinsten av at toppen av dekket bygger 9mm lengre inn med ET44 kontra 35, så sannsynligheten for subbing er mindre. 235/35 19 dekk anbefales "uansett".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør pent om du kan få låne en felg uten dekk og se om du kan sette den på foran uten at den butter i noe innover. Hvis det går fint (som jeg tror det gjør), så blir dette knallbra på bilen din.

Ytterkanten på felg med 9x19 ET44 bygger som kjent 3mm lengre inn enn 8,5x19 ET35. I tillegg får du gevinsten av at toppen av dekket bygger 9mm lengre inn med ET44 kontra 35, så sannsynligheten for subbing er mindre. 235/35 19 dekk anbefales "uansett".

Men det hørres bra ut... :) Bigwheels hadde kun 2 sett med felger på lager i dag, og får dei aldri inn igjen til den prisen igjen... Så eg kommer nok til å bestille i morgen .. kan sikkert sende felgene tilbake visst dei ikkje passer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det hørres bra ut... :) Bigwheels hadde kun 2 sett med felger på lager i dag, og får dei aldri inn igjen til den prisen igjen... Så eg kommer nok til å bestille i morgen .. kan sikkert sende felgene tilbake visst dei ikkje passer..

Ja det er en knallpris og i verste fall kan du bare bruke en 5mm spacer foran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei det felg handel eller? Bilder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.