Frontrute på coupe,sinnsykt dyrt?

Anbefalte innlegg

Skal skifte rute på 89 coupe,har fått pris på syv tusen. Er det virkelig så dyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de snakket om 8000 når jeg skiftet på coupèen min. Hadde glassforsikring, så slapp unna med en tusenlapp :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veiledende pris er faktisk 7.785kr ser jeg i prislista her.

Men er du i osloområdet noen gang kan du svinge innom meg for ett godt tilbud, klubbmedlemmer får naturligvis rabatt :) bare å sende meg en PM det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes dyrt ut. Ble byttet på en rute på jobben her om dagen og da måtte vi inn til oss betale 3308,- + mva dette var da med 35% ratbatt. Er visst ikke noe moro å skift rute på disse :P

PS! Driver ikke med ruter, men så fakturaen lå på bordet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...Jeg skiftet rute på min i vår, men vil tro jeg har husket det om den kostet 7000. Vet at de ihvertfall koster 300 kr mer for grønntoning øverst, det skulle jeg ha. De hadde ikke uten, så den saken var jo grei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er du i osloområdet noen gang kan du svinge innom meg for ett godt tilbud, klubbmedlemmer får naturligvis rabatt :) bare å sende meg en PM det.

Anbefaler dette - bra priser og veldig bra service hos Ole :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du delkasko slipper du unna med 2000,- ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du delkasko slipper du unna med 2000,- ..

Avhengig av hvilket selskap, men 1500 til 2000 er normalt. Uansett, som regel gir glassfirmaene rabatt om man spørr om det, lønner seg å høre litt rundt. De tjener gode penger på disse rutebyttene har jeg hørt....

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endel selskaper har også begynt med 3000.- i egenandel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler dette - bra priser og veldig bra service hos Ole :-)

Har fått en MEGET bra pris av Ole, så det ser ut til å ordne seg detta:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.